اثر پروانه ای

برنامه نویسی حرفه ای کامپیوتر به زبان سی شارپ - لیست کامل کلمات کلیدی در ʚĭɞ - ßữʈʨɾflỵ ⓔⓕⓕⓔⓒⓣ

اثر پروانه ای

برنامه نویسی حرفه ای کامپیوتر به زبان سی شارپ - لیست کامل کلمات کلیدی در ʚĭɞ - ßữʈʨɾflỵ ⓔⓕⓕⓔⓒⓣ

اثر پروانه ای

اثر پروانه‌ای نام پدیده‌ای است که به دلیل حساسیت سیستم‌های آشوب‌ناک به شرایط اولیه ایجاد می‌شود. این پدیده به این اشاره می‌کند که تغییری کوچک در یک سیستم آشوب‌ناک چون جو سیارهٔ زمین (مثلاً بال‌زدن پروانه) می‌تواند باعث تغییرات شدید (وقوع توفان در کشوری دیگر) در آینده شود.

ایده‌ٔ این‌که پروانه‌ای می‌تواند باعث تغییری آشوبی شود نخستین بار در ۱۹۵۲ در داستان کوتاهی به نام آوای تندر اثر ری بردبری مطرح شد. عبارت «اثر پروانه ای» هم در ۱۹۶۱ در پی مقاله‌ای از ادوارد لورنتس به وجود آمد. وی در صد و سی و نهمین اجلاس ای‌ای‌ای‌اس در سال ۱۹۷۲ مقاله‌ای با این عنوان ارائه داد که «آیا بال‌زدن پروانه‌ای در برزیل می‌تواند باعث ایجاد تندباد در تکزاس شود؟»

آخرین نظرات
  • ۱۳ بهمن ۰۱، ۱۵:۳۱ - حسنا سادات و سما سادات
    عالی
  • ۳
  • ۰

سلام. باترفلای، با افتخار مجموعه آموزشی برنامه نویسی خیلی مقدماتی تا نیمه حرفه ای خود را ارائه می نماید. تمام تلاش این وبلاگ بر این بوده که دروس تا حد امکان ساده و کوتاه بوده و به زبانی ساده و همه فهم ارائه شوند.

نظرها، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما موجب دلگرمی این حقیر بوده، و مسلّما در بهتر شدن این وبلاگ، مؤثر خواهد بود. متشکرم.


برنامه نویسی خیلی مقدماتی سی شارپ / درس اول

برنامه نویسی خیلی مقدماتی سی شارپ / درس دوم

برنامه نویسی خیلی مقدماتی سی شارپ / درس سوم

برنامه نویسی خیلی مقدماتی سی شارپ / درس چهارم

برنامه نویسی خیلی مقدماتی سی شارپ / درس پنجم


برنامه نویسی مقدماتی سی شارپ / درس ششم

برنامه نویسی مقدماتی سی شارپ / درس هفتم

برنامه نویسی مقدماتی سی شارپ / درس هشتم

برنامه نویسی مقدماتی سی شارپ / درس نهم

برنامه نویسی مقدماتی سی شارپ / درس دهم


برنامه نویسی نیمه حرفه ای سی شارپ / درس یازدهم

برنامه نویسی نیمه حرفه ای سی شارپ / درس دوازدهم

برنامه نویسی نیمه حرفه ای سی شارپ / درس سیزدهم


برنامه نویسی نیمه حرفه ای سی شارپ / درس سیزده و نیم


برنامه نویسی نیمه حرفه ای سی شارپ / درس چهاردهم

برنامه نویسی نیمه حرفه ای سی شارپ / درس پانزدهم (آخر)

نظرات (۱۰)

درود و خسته نباشید
من به یه dll واسه ترسیم اشکال هندسی تو محیط کنسول سی شارپ نیاز دارم اگه ممکنه کمکم کنید ممنون میشم.
واسه پس فردا میخوام کمک کن لطفا :(
پاسخ:
سلام...
متأسفانه علاوه بر اینکه دیر کامنت شما رو دیدم، چنین dll ی رو سراغ ندارم.
در محیط کنسول نمی توان اشکال هندسی ترسیم کرد چون این محیط فقط متنی هست. اما عده‌ای از برنامه نویسان خلاق با استفاده از همون کاراکترهای موجود در محیط کنسول، برنامه هایی نوشته‌اند که می تواند حتی عکس ها رو هم به نمایش در بیاره!! برای اطلاعات بیشتر عبارت ASCII Art رو جستجو بفرمایید.

موفق باشید
یاعلی
  • سرویس پیامک دهی هدهد
  • السلام علیک یا اباعبدالله حسین(علیه السلام) ؛

    در راستای ترویج فرهنگ اسلامی ملی ، سرویس پیامک دهی هدهد در نظر دارد پنل های ارسال پیامکی خود را به مراکز خبری،فرهنگی و مذهبی با تخفیف ویژه ارائه نماید.
    لذا در صورت تمایل می توانید از راه های زیر با ما ازتباط برقرار کنید:
    09195073965
    my.smshod.ir
    info@smshod.ir
    smshod1@gmail.com
    ID یاهومسنجر : smshod1
    -------------------

     برخی امکانات سامانه :
    ارسال از دکل های ایرانسل
    ارسال با خط ثایت
    ارسال منطقه ای ، کدپستی
    ارسال بر اساس تفکیک جنسیت و رده سنی
    ارسال نظیر به نظیر
    ارسال از دفترچه تلفن
    ارسال تکی و گروهی
    ارسال به بانک مشاغل و اصناف
    ارسال زماندار
    پاسخ هوشمند تبلیغاتی
    منشی پیامکی
    انواع ارسال های هوشمند
    و ده ها امکانات دیگر

    در صورت مشاوره و توضیحات بیشتر تماس بگیرید
    ( یک تماس ضرر نداره ، به امتحانش می ارزه )

    منتظرهمکاری با شما هستیم

    ------
    *اعتماد شما افتخار ماست*
    اقا لینک ها کار نمیکنه !
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از شما؛ لینک ها تصحیح شد.

    موفق باشید
    یاعلی
    در هورت ممنون
    سلام، یه سوالی داشتم ممنون میشم زود جوابم رو بدین، طراحی سایت میکنم میخواهم متغییری تعریف کنم که در تمام page ها قابل استفاده باشه، حالا این متغییر رو چطور تعریف کنم؟ در ضمن نرم افزارم visual studio 2008 هستش
    پاسخ:
    سلام.
    یک Class به پروژه اضافه کنید و در آن متغیر خودتون رو بصورت static تعریف نمایید. با این روش از هرجای پروژه براحتی به آن متغیر دسترسی خواهید داشت.

    موفق باشید
    یاعلی
  • فرهاد سولاری
  • سلام،چک کردم تمام چیزای مبتدی رو بلد بودم.ولی یه چیزی داخل اینا بلد نبودم(آرایه) و یه چیزی هم خارج از اینا بلد بودم. حالا چی شد؟!
    پاسخ:
    سلام.
    خوب الآن آرایه هم یاد گرفتین...
    سطح شما متوسط به پایین هست (;
  • فرهاد سولاری
  • سلام من میخام بفهمم داخل برنامه نویسی سی شارپ در چه سطحی هستم.چی کار کنم؟!
    پاسخ:
    سلام
    خودتون رو بر اساس سر فصل های آموزشی مختلف محک بزنید.
  • امیر کارگرفرد
  • سلام استفاده کردم بازم همون طوریه........ چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    Please Help me..........!!!!
    پاسخ:
    سلام.
    عجیبه! من خودم از همین استفاده می کنم.
    دو پیشنهاد:
    • همین بسته (البته آخرین ورژنش) توی آدرس زیر هست. اما گوگل ایران رو تحریم کرده و باید جوری وارد سایت بشید که گوگل نفهمه ایرانی هستید!!! اون نسخه رو دانلود کنید، شاید مشکلتون برطرف بشه.
    • از صفحه مونیتورتون یه عکس بگیرید و برام ارسال کنید، تا اگه بلد باشم، مشکلتون رو حل کنم.
    راستی، ایمیلتون هم وارد کنید تا جواب سوالتون رو به ایمیلتون ارسال کنم.
  • امیر کارگرفرد
  • سلام
    من میخوام برنامه نویسی اندروید کار کنم ولی Android SDK نصب نمیشه.....
    هی fetching میکنه ..... دیگه ادامش نمیره....
    چیکار کنم.....؟؟؟؟؟؟؟

    HELP ME........PLEASE!!!!
    پاسخ:
    سلام.
    از بسته معرفی شده در لینک زیر استفاده کنید.


    موفق باشید
    یاعلی
    با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما فعال سایبری
    دوست عزیز وبلاگ شما در وبلاگ انجمن وبلاگ نویسان سایبری جهرم ثبت شده است.تقاضا مندیم برای فعالیت هر چه بیشتر و ارتباط دو طرفه وبلاگ jahromcyber.blogfa.com را در وبلاگ شخصی خود لینک کرده و با ارسال خبر های تولیدی و جذاب به این وبلاگ، باعث افزایش بازدید کننده وبلاگ خود شوید.
    درصورت همکاری با این انجمن به ما اطلاع دهید، ودوستان وبلاگ نویس(جهرمی) خود را به ما معرفی نمایید.
    با تشکر
    مدیر انجمن وبلاگ نویسان
    پاسخ:
    سلام خدمت شما دوست گرامی
    وبلاگ شما رو قبلا لینک کرده ام.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی