اثر پروانه ای

برنامه نویسی حرفه ای کامپیوتر به زبان سی شارپ - لیست کامل کلمات کلیدی در ʚĭɞ - ßữʈʨɾflỵ ⓔⓕⓕⓔⓒⓣ

اثر پروانه ای

برنامه نویسی حرفه ای کامپیوتر به زبان سی شارپ - لیست کامل کلمات کلیدی در ʚĭɞ - ßữʈʨɾflỵ ⓔⓕⓕⓔⓒⓣ

اثر پروانه ای

اثر پروانه‌ای نام پدیده‌ای است که به دلیل حساسیت سیستم‌های آشوب‌ناک به شرایط اولیه ایجاد می‌شود. این پدیده به این اشاره می‌کند که تغییری کوچک در یک سیستم آشوب‌ناک چون جو سیارهٔ زمین (مثلاً بال‌زدن پروانه) می‌تواند باعث تغییرات شدید (وقوع توفان در کشوری دیگر) در آینده شود.

ایده‌ٔ این‌که پروانه‌ای می‌تواند باعث تغییری آشوبی شود نخستین بار در ۱۹۵۲ در داستان کوتاهی به نام آوای تندر اثر ری بردبری مطرح شد. عبارت «اثر پروانه ای» هم در ۱۹۶۱ در پی مقاله‌ای از ادوارد لورنتس به وجود آمد. وی در صد و سی و نهمین اجلاس ای‌ای‌ای‌اس در سال ۱۹۷۲ مقاله‌ای با این عنوان ارائه داد که «آیا بال‌زدن پروانه‌ای در برزیل می‌تواند باعث ایجاد تندباد در تکزاس شود؟»

آخرین نظرات
  • ۱۳ بهمن ۰۱، ۱۵:۳۱ - حسنا سادات و سما سادات
    عالی
  • ۱
  • ۰

تابع یک برنامه نویس قهوه رو بعنوان پارامتر دریافت می کنه و خروجی اون کُد هست. کاش برعکسش هم امکان پذیر بود. یعنی یه کدی که به تابع می دادیم و تابع به ما قهوه می داد و در نهایت اون قهوه تبدیل به برنامه نویس می‌شد. :| (نویسنده حالش خوش نیس شوما به دل نگیر)

  • ۹۲/۰۸/۰۵
  • غلامعلی حسینی بهجانی

نظرات (۳)

اگه اپلیکیشن ما مترو باشه چی!؟
بعدش اویرا رو خودتون پیشنهاد کردید!
پاسخ:
فرقی نمی کنه! همیشه راه حلی وجود داره!
اویرا رو هنوزم پیشنهاد می کنم. البته نسخه مجانیش ، آخرین ورژن و آپدیت شده!!!
آقا!؟
یه سری از برنامه ها هستند که اول به صورت رایگان هستند اما برای استفاده ی کامل از آنها باید پول داد تا بقیه ی تجهیزات قابل استفاده بشن!
چه طور می شه اینا رو کرک کرد!؟
پاسخ:
همه برنامه ها رو یه جوری میشه کرک کرد. می تونی اسم اون برنامه را به همراه عبارت Crack یا keygen توی گوگل سرچ کنی. البته در اکثر موارد فایل های کرک و کی جن مشکلات امنیتی برای سیستمتون بوجود میارن!
چه!؟
پاسخ:
هیچی ولش کن! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی