اثر پروانه ای

برنامه نویسی حرفه ای کامپیوتر به زبان سی شارپ - لیست کامل کلمات کلیدی در ʚĭɞ - ßữʈʨɾflỵ ⓔⓕⓕⓔⓒⓣ

اثر پروانه ای

برنامه نویسی حرفه ای کامپیوتر به زبان سی شارپ - لیست کامل کلمات کلیدی در ʚĭɞ - ßữʈʨɾflỵ ⓔⓕⓕⓔⓒⓣ

اثر پروانه ای

اثر پروانه‌ای نام پدیده‌ای است که به دلیل حساسیت سیستم‌های آشوب‌ناک به شرایط اولیه ایجاد می‌شود. این پدیده به این اشاره می‌کند که تغییری کوچک در یک سیستم آشوب‌ناک چون جو سیارهٔ زمین (مثلاً بال‌زدن پروانه) می‌تواند باعث تغییرات شدید (وقوع توفان در کشوری دیگر) در آینده شود.

ایده‌ٔ این‌که پروانه‌ای می‌تواند باعث تغییری آشوبی شود نخستین بار در ۱۹۵۲ در داستان کوتاهی به نام آوای تندر اثر ری بردبری مطرح شد. عبارت «اثر پروانه ای» هم در ۱۹۶۱ در پی مقاله‌ای از ادوارد لورنتس به وجود آمد. وی در صد و سی و نهمین اجلاس ای‌ای‌ای‌اس در سال ۱۹۷۲ مقاله‌ای با این عنوان ارائه داد که «آیا بال‌زدن پروانه‌ای در برزیل می‌تواند باعث ایجاد تندباد در تکزاس شود؟»

آخرین نظرات
  • ۱۳ بهمن ۰۱، ۱۵:۳۱ - حسنا سادات و سما سادات
    عالی
  • ۱
  • ۰

سلام خدمت همه دوستان و همراهان عزیز باترفلای...

مدتی هست که برنامه نویسی اندروید رو شروع کرده بودم، ولی متأسفانه با درگیری‌هایی که بر سر پروژه پایانی پیدا کردم، مجال ادامه ی این کار به من نداد. البته اول قصد داشتم موضوع پروژه ام رو در همین مسیر (اندروید) انتخاب کنم که به علت یکسری بی برنامگی ها، نتونستم این کارو انجام بدم. بگذریم...

از اول که این بلاگ تأسیس شد، تصمیم بر این بود که برنامه نویسی #C رو آموزش بدم. بحمدالله برنامه نویسی #C تا جاهای بسیار خوبی پیش رفت. هرچند نمی تونم بگم که بصورت کامل به برنامه نویسی سی‌شارپ پرداخته شده، اما در بخش کلمات کلیدی سی‌شارپ به نظر میرسه کامل ترین مرجع فارسی باشیم (اگه اینطور نیست لطفا با ذکر اون منبع آنلاین به من هم بگید) که این رو سراسر لطف خدا میدونم. برنامه نویسی #C متوقف نشده و ان شاء الله باز هم شاهد مقاله های آموزشی در زمینه #C در باترفلای خواهید بود.

اما همونطوری که گفتم تازگی ها دوباره سراغ اندروید اومدم و در کمال ناباوری مشاهده کردم که همه اون چیزایی که یاد گرفته بودم به باد رفته و تقریبا در حد صفر هستم. این شد که تصمیم گرفتم دوباره مروری بر این مبحث جذاب برنامه نویسی داشه باشم و چیزهایی رو که دوره می کنم رو برای شما دوستان هم منتشر کنم. تا به این روش به قول امام معصوم (علیه‌السلام) علم رو به بند بکشم و هم اینکه بحول و قوه الهی در بخش اندروید هم به یکی از مراجع خوب برنامه نویسی تبدیل شویم.

تمام سعی من در این بلاگ ساده گویی مطالب هست. و اینکه تا جایی که ممکنه به تمامی سوالات شما دوستان در زمینه برنامه نویسی پاسخ دهم.

از این پس شما می توانید تمام مباحث مربوط به اندروید رو در موضوع اندروید مطالعه بفرمایید.

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • غلامعلی حسینی بهجانی

اندروید

android

programming

برنامه نویسی

برنامه سازی

مقدماتی

نظرات (۱)

  • عرفان حسینی
  • سلام آقای حسینی.چه خبر؟؟ سایت من هم اگه میشه با عنوان رئالیها وبا آدرسزیر لینک کنید
    http://www.realihaa.rozblog.com/
    پاسخ:
    سلام...
    شما با افتخار لینک شدید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی